ge mig lov nu

Heloooo, min helg har varit grym. I fredags drog jag hem fixa mig åt grillat till middag sen åkte jag till felcia vi väntade på natasa veronica och ellinor sen rullla vi på fest i tyresö skitkul hade jag faktiskt. Drog sedan hem till felica och sov deckade fem igår åkte vi till farsta en stund på morgonen åt glass i solen och så. Sen drog jag till pappa åt  mat där och bara umgicks hade supermys. fiaxde mig där sen drog vi till farsta till felicias kompis emma där vi föra lite sen vidare till farsta strand på fest hade skitkul igår med! Idag har vi bara vart hos felicia ätit och softat kom hem för inte så längesen och ska sova. natiii
 
fredags.
 
lördags
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback