fly away

Heloooo, idag mår jag lite bättre en igår men drog mig till doktorn imorse ändå hade ingen halsfluss bara en förkyning som har satt sig i halsmandlarna och jag har haft så ont i halsen idag men har inte haft nån feber idag imorse hade jag men tog en alvedon sen drog jag mot doktorn åkte hem direkt gjorde nudlar te och chilla somna sen i tre timmar och de kan vara de skönaste jag gjort, tog en lång och varm dusch och ligger nu i sängen och väntar på att mamma ska komma hem med mina halstabletter har såså ont :( Ska göra en fet fet sallad och dricka massa te och sova tidigt och sova ut imorgon så kommer jag må bäst imorgon. De är fucking fredag och lov då!
 
den här låten är så gamal men åååååh vad jag älskar den. lyssna på den för typ fyra år sen o nu har jag dunkat sönder den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback