good days

shoo, ligger i sängen och ska snart ta och städa mitt rum om jag orkar haha så jävla tråkigt..
Men iaf har inte pallat skriva men har vart på praktik i onsdags i torsdags skola sen drog jag och test träna med min syster på sats skitkuul träna i två timmar och tro mig igår var min träningsverk värst kunde inte skratta eller nått hahha sjuk träningsverk. Men de kändes bra.
Igår var jag hemma hade bara en lektion så tyckte inte de var värt o gå drog till kista och kolla på en jacka som jag döööör för snart är den min!!
efter de drog jag hem o fixa mig veronica kom hit vi åt tacos till middag och satt här o föra lite sen drog vi ut till grabbarna grus sen till victoria kvällen var faktiskt bra med bra sällis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback