bra helg!

alllltsååå att veta att de är höstlov är fan underbart! I torsdags var jag i skolan vi hade tema dag fick sluta skittidigt så åkte till nacka med Dagmara sen drog vi hem till henne åt chips och chilla sen drog vi till stan och va inne på modegallerian där de var massa modeller och folk som sjöng. I fredags va jag hemma, hade bara en lektion så kändes inte så värt o gå drog till stan med vevve köpte haloween linser sen drog vi hem till mig åt och fixa oss lite drog sedan och träffa två killkompisar vi satt ute och drack och hade skitkul drog sedan hem till mig och sov, igår drog jag till vevve vi åt där sen drog vi på fest i fisksätra hade skiiiitkul men sov samanlagt två timmar inatt så är rätt död nu kan man säga. men de gör inget med tanke på att de är fucking looov, ska bara va hemma och ta de lungt idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback