<3

Sjukt ändå hur  nära man kan komma en person på bara så kort tid. De var ett år sen jag börja i samma klass som denna brud vi snackade inte till en början men sen börja vi snacka och för varje dag som gick kom vi närmre och närme varann jag märkte hur kul vi hade tillsammans jag kunde vara mig själv vi kunde garva åt allt och inget och nu ett år senare tänker jag tillbaka på alla våra galna grejer vi gjort, hur mycket vi skämt ut oss men på bara ett år hunnit uppleva så mycket kul. Ett år kändes som flera år. Jag saknar det varför måste saker och ting förendras varför kan inte allt bara var som man vill hela tiden. Hur kan det ett år senare förendras så mycket.
Jag saknar oss melinda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback