sommarlooooov

EE så trött och seg men ändå vill jag göra nått.. Men ska ändå stanna hemma idag bara.; Igår var de somsagt skolavslutning vi åt bullar osv slutade vid halv elva drog till stan mötte Lydia vi satt ute och åt vid kungsan jag köpte med kebab sen satt vi där hela dagen i solen så mysit, mötte sedan upp Melinda drog till skaronäck o va med alla brudz vi gick till flaten där vi drack lite satt o snacka sen lite senare badade vi och de var nog inte så smart idee för jag hade klänning o bada i underkläder o jag frös som ett as kan jag säga, men som tur va så fick jag låna kläder av en killkompis klockan var ungefär två när vi var tillbaka i skarpnäck o vårat tåg skulle gå fem hade en fet ångest för jag frös och vi satt inne i en bil som tur va där jag o Melinda somna hahaha, Kom hem halv sju och deckade på en gång vaknade vid tolv så har inte fått mycket sömn. Ska äta pizza till middag o sen sätta på nån mysis film.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback