sommaren och sol är de bästa som finns <3

Ännu en underbar dag i detta väder, åååh vad jag älskar livet! De här vädret kan fan få en på bästa humöret varför kan de inte bara vara sånt här väder hela sommaren, allt skulle bli så mycket roligare!
Vaknade vid halv elva sen har jag varit ute i solen mammas kusin och hennes kille kom hit sen kom syster och hennes kille vi åt glass och maränger och jordgubbar o chokladsås ute i solen satt och snacka och hade de hur underbart som helst har suttit ute i bikini hela dagen, sen drog jag adam och paulina o handla mat. KOm hem satt ute och snacka med alla o nu har vi precis ätit åt som en gris, massor med kött potatis beasås majskolvar sallad mmmm. Har precis lagt mig i sängen och ska sätta på film o softa, man blir skittrött från penicilinen jag äter så kommer somna rätt tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback