imoooorgon smäller de summer 2013!

Hooola, sitter nyduschad o frääch i sängen. Var i skolan idag hade tema dag vi pratade om hur man ska va i skolan, respekt osv rätt kul jag och melinda drog vid tolv då vi fixade lite grejs mötte sen upp diego vi chilla med han i stan en stund sen drog jag hem fixa mig lite snabbt sen drog familjen till grannens studentmottagning där jag kom hem nyss ifrån mätt som ett as åt alldeles för mycket, höhö. Men de va mys, imoooorn är de skolaavslutning och de betyder sommarlov,fucking underbart, och helt sjukt hur ett år gått så snabbt.Saknar så mycket saker med de här året vill bara spola tillbaka vissa saker. Menmen bara blicka framåt och se vad som står framför mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback