bra dagar

Hellooo, ligger i sängen och tar de lungt, har blivit sjuk eller sjuk och sjuk har fått svinkopper så har utlsag runt hela munnen och halsen och sen lite här och där de suuuger för att de kliar som ett as så var hos doktorn idag tidigt på morgonen och dom kollade och sa att jag ska äta antibiotika en vecka tre gånger per dag, sommaren börjar bra, haha nä men ska ej klaga de går över snart, men vädret ska man ju inte snacka om ,stockholm leverar såååå nice :D
annars då igår var jag och veronica på lydias student mottagning vi åt massa god mat och hade de trevlig kom hem vid halv tio somna nästan på en gång sen idag drog jag till doktorn tidigt påå morgonen sen drog jag mamma och victor till nacka köpte kläder till victor o jag fick med mig svarta shorts och en mascara. kom hem vid ett då jag legat i solen men hade en handuk över mina sår på hakan och halsen men som tur så får man sola för de är fan de bästa jag vet :)
sen kom min syster och hennes kille åt här vi satt ute hur länge som helst och åt grillat, bästa dagen!
nu ska jag äta chips och dricka cola och ba chiiilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback