aldrig mer

Har inte vart hemma så mycket så har inte haft tid o skriva. I lördags var jag i skarpnäck vi förade där sen drog vi på fest i fruängen aldrig varit så död när jag kom hem klockan åtta vakna två fixade mig åkte hem till larua vi chillade somna vid två och vakna upp två drog hem mötte sen melinda drog till skarpnäck vi drack lite och satt o snacka o hade kul sov hos melindas pappa va med melinda hela dagen igår o ville inte ens ta upp gårdagen förutom att de finns så falska fula fittor som sitter och ljuger jaja vad ska man göra, bara visa att man är bättre person själv.
Iaf kom hem för ett tag sen och de ända jag vill är att sova är trött och vill få annat på tankarna. Idag är inte min dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback