sjuk tjej :(

Hola! Ligger i sängen och är sjuk, har tagit en ipren så mår bra nu, men inatt ska jag inte snacka om de var hemskt, la mig ungefär vid tio kunde inte somna låg kvar till tolv, somna i en timme vakna vid ett för att jag hade så hög feber somna om till tre då jag var tuvngen att gå upp och dricka vatten plus ta en alvedon hade så sjukt ont i halsen kunde knappt svälja mitt eget saliv sen somna jag och vakna upp vid elva, har sen dess ätit våfflor till frukost druckit te duschat och nu ligger jag i sängen lyssnar på musik och bara softar ska kolla på film och ba ta de lungt idag, vill bli frisk så snabbt så möjligt.De är inte ofta jag är sjuk men när jag är sjuk då är jag sjuk...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback