repsket.

haha kom och tänka på en sak att männisor förväntar sig respekt när dom inte ens kan respektera en tillbaka. Jag respekterar människor som respekterar mig så är de bara spelar ingen roll vilken ålder personen är. Jag tycker man ska bemötas med repsket oavsätt hur man ser ut eller så.
Tex idag så hoppade jag diego och Melinda på tbanan från rågsved så helt plötsligt kommer de fram en tjej som kanske var i min ålder om inte äldre och ställer sig och säger att jag borde gå på tåget försktigiare för att  jag slog till henne de sa hon skitotrevligt och då säger jag själv till henne att nästa gång hon ska be nån person göra nått borde hon ha lite trevligare ton och precis då börjar hon sancka om att jag inte är svensk o att hon ska knulla min mamma o att jag ska få en fet smäll. Jag fick värsta chocken. Kan erkänna att jag kan vara ganska stor i käften men just vid den sitationnen sa jag bara att hon borde tänka på hur hon säger vissa saker för varför ska jag vara trevlig mot henne om inte hon är trevlig mot mig. Iaf jag bara kände hur de brann inombords i mig sen hoppar hon av tåget o så kommer de fram en kvinna o sätter sig framför mig och säger att såna personer som oftast kommer och trycker ner människor sådär de är dom personerna som mår riktigt dåligt och som är hur osäkra som helst. Kändes iaf hur skönt som helst o kunna snacka med hon,hon kanske var vid 50 års åldern och hade suttit med oss och hört allting.
Men iaf de jag vill komma fram till är att jag respekterar inte personer som inte bemöter mig med repsket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback