pink lady.

Hooola ligger i sängen hemma hos Melinda. Första dagen i skolan idag efter ett rätt så långt lov. Skönt att vara tillbaka och fucka ur med mina tjejor, men måste börja ta tag i skolan ska börja gå på studion nåra dagar i veckan där jag kan få saker och ting gjort. Dagen flöt på i skolan slutade som vanligt varje onsdag 13.10 jag drog hem packade och lite så drog till stan mötte melinda vi drog och sola i medis hähä,så nice med lite färg.
Kom nyss hem hit vi har ätit ska snart hoppa in i duschen och sen ska vi bara kolla på film eller nått. Imorgon har vi egentligen praktikdag men jag och melinda ska inte dit vi måste till skolan och plugga jag måste bli klar med grejer som jag ska lämna in så skippar den imorgon.
Hade på mig en ny tröja som jag köpte i söndags jag dööör för den färgen.Tänk den i sommar jeanshorts bruna ben och låga vita converse. Dör vad jag vill ha sommar.
köpte även ett par nya örhängen på mellandagsrean för ett tag sen oxå som jag hade idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback