nyår!

helooo! Var ett tag sen jag blogga men har inte haft ork. Men mina dagar på de här lovet har vart hur bra som helst, har vart med familjen o firat jul fick massa fina julklappar. Har shoppat med Lisa en dag i stan, vart med danie fikat på cafe 60 med veronica, shoppat med melinda festat och firat nyår.
Igår kom vevve och melinda hit vi åt middag och fixa oss lite sen rulla vi mot skärmabrink där vi var på fest var kul tills då jag börja känna att jag hade feber är nämligen sjuk hade så sjukt ont i halsen, men iaf fick se raketer och fick dansa lite så ska inte klaga. Somna sex imorse hemma hos melinda med veronica oxå vakna vid ett och vi låg och softa ett tag snacka o ba mös sen drog jag och veronica o åt kebab så sjukt gott och värt nu är jag hemma håller på att ladda ner film och har te och massa gott brevid mig. Bra start på 2013 som ska bli mitt år, förutom att jag är sjuk. Men iaf godnytt år people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback