måndag.

Sitter hemma nu efter en dag i skolan. Har väl vart en helt okej dag, redovisa i skolan och jag tycker de är hemskt oavsätt hur lite jag sa så är de verkligen inte min grej o redovisa, men gjorde de ändå.
Dagen flöt på slutade runt halv fyra hade idrott sista lektionen. O tro mig jag har en bild där de finns massa ben och rumpövningar som jag har bestämt mig för o göra varje dag, jag började igår och gjorde allihopa och idag kan jag inte ens gå,gjorde dom nyss igen. Ska göra de varje dag och de är ett MÅSTE!
Sen under nästa vecka ska jag fixa gymkort oxå. TAGGAAA sommar 2013.
Åt iaf nyss middag och väntar på att topmodel sverige ska börja är helt hype. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback