helg.

Hej people. la mig nyss i sängen och bara softar så har min dag sätt ut idag i stort sätt. Igår var de skola som flöt på, hade första so lektionen och de var längesen jag garvade sådär mycket, läraren vi hade satte sig på bordet och hela bordet braka sönder och han föll ner på golvet, fatta min skrattatack jag fick haha så underbart!
Iaf träffade veronica igår kväll vi gick o snacka åt osv, sen drog vi till mig och sov här somna runt halv fyra vakna runt ett sen har vi bara chillat framför datan. Får se vad som händer ikväll. Är lite seg och känner mig inte på topphumör direkt men man kan inte alltid ha bra dagar.
men oavsätt vad jag väljer å göra så ska de bli en bra lördag :)
de jag hade på mig igår. Ny tröja som jag haft en gång tidiagre köpt på rean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback