crazyyyy!

Hooola, har inte skrivit på ett tag men har inte vart hemma. I fredags drog jag till stan och träffa vevve vi chillade ute åt på donken sen köpte vi varmchoklad och gick en lång promenad från lilljeholmen till skärholmen haha galet. Men så skönt o bara gå och prata om allt o inget, sen åt vi lite på donken igen haha jävla tjcokisar sen drog vi hem till hennes pappa och sov, vakna upp drog till stan sen drog vi hem och fixa oss jag och vevve mötte upp melinda vi drog på chillkrök i brommaplan rätt soft sen drog vi hem till Danies kompis jag och vevve vi chillade där vi sov där eller aa sov och sov somna runt tio och vakna halv tolv inte så mycket sömn kan man säga att jag fick. igår drog jag hem fixade mig sen drog jag till stan mötte melinda sen drog vi hem till henne vi åt kolla på massa filmer och bara mös med chips o dipp somna vid elva och vakna vid ett. vi chilla en stund hos Melinda sen har jag bara vart hemma och så kommer kvällen fortsätta, ska kolla på massa bra filmer och så. försöka somna tidigt skolan börjar ju på onsdag kommer vara helt död asså.
lite bilder från i lördags bara. Hade på mig ett par nya jeans köpta på rean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback