Mysmiddag med papi och familjen <3

Heeej! Ligger i sängen och dricker oboy så jävla gott. Kom nyss hem och är sååå trött fick inte mycket sömn alls inatt jag och vevve sov i en soffa skavfötters haha shit. somna fyra vakna nio typ.
Aja iaf hade hur mysigt som helst vi åkte till söder och åt på en indiskrestaurang hela familjen jag min syster hennes kille pappa sofia joshua liam och sofias mamma jag åt tigerräkor med tre olika såser sen ris till de det va helt sjukt gott men riktigt jävla starkt sen åt jag efterätt glass chokladsås och melon. så nu känns de som jag kommer vara mätt i ett år. Haha ne men vi satt där umgicks och snacka tills klockan blev halv elva då jag rulla hemåt. jorå bra kväll med världens bästa männsikor <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback