fuck this !

Shuu, kom hem för inte länge sen alls och har helt sickness ont i benen.. Idag har dagen varit helt okej är rätt arg på min skola och rektor åh vill typ bara skrika.. Men allt kommer bli bra och ska inte låta hon bestäma över mig.
Kom till skolan och visste inte mitt schema var tvungen och gå på mitt vanliga schema för att få närvaro men sen fick jag då frånvaro på mina nya lektioner som inte ens stog på schemat -.-
Pallar inte just nu.. Aja annars sluta jag tolv drog till stan med Melinda köpte vita jeans sen satt vi ute i solen drack lyxchacke drog sedan till Nacka mötte min syster vi gick runt i massa affärer och kolla och sen åt vi på tacobar till middag mysigt faktiskt :)
Imorgon är de ny dag. pusshaaaj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback