bra dagar <3

Hello väldigt länge sen jag skrev känns de som, va ju i Riga bästa helgen på länge jag och vevve hade egen hytt hade sååå kul, köpte min favvo parfym och massa godis och en as fin klänning, men vi hade hur kul som helst kom hem i måndags då vevve bott med mig från måndags till torsdag hur mysigt som helst vi va hemma mest kolla på tusen filmer drog till cafe 60 en dag och låg ute och sola va en stund på stranden oxå, sen i torsdags träffa jag lisa i stan fick med mig tre tröjor sen drog vi och åt och bara satt o snacka om allt och inget köpte med oss glass och gick från tc till slussen sen igår va jag och mamma och sola och bada sen på kvällen drog jag till rålis med melinda och nåra vi drack och softa hur mys som helst idag har jag oxå legat på stranden sen drog jag till pappa då vi firat joshua släkten va där och jag åååååt som en gris hur god mat som helst, men nu ska jag lägga huvudet på kudden. natti.

Bilder från riga!
 
Igår!
 
idag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback