The only chances you regret are the ones you don`t take.

Hejsanhejsan. Kom hem för ett tag sedan, fan vad bra dag jag har haft. Börja dagen i skolan skön dag sluta 13.10 vilket jag gör varje onsdag, super nice, drog till stan med Kristin, Nattis och Linnea vi åt på kinabuffe as goooott! vart så jävla sjukt mätt, sen gick vi runt i massa frisörsalonger och jag fråga om praktikplats,antingen så tar ingen emot praktikplats eller så ska dom ringa upp, så ska försöka vänta nåra dagar, om dom inte ringt ringer jag till dom som sagt att dom ska ringa till mig.. Är "ledig" imorgon men ska försöka hitta imorgon oxå och ringa!
Men iaf vi gick runt o hade kul jag fick med mig ett par as snygga jeans plus billiga! fan vad jag köper kläder haha, nej men känns typ som att jag tröttnat på alla mina kläder och man blir ju helt galen i allt som finns ute nu!
Iaf vi hade kul och nu är jag hemma, ska sätta igång och skriva på en engelska grej och bara softa!



Dagens ;) nya örhängen från bakluckeloppis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback