stressadddd

Kom hem för ett tag sen, känner mig jätte stressad men vet inte varför, kanske för att de är första dagen på frisör imorgon,men de ordnar sig,tur så har jag med mig en tjej som går i min klass så vi praktiserar på samma imorgon så slipper vara helt själv, så de löser sig!
Men iaf idag var de en skön dag i skolan hade tre lektioner typ, på kemin fick vi göra experiment om gråsuggor haha usch! sen hade vi skolfoto, vet inte hur de blev! men hoppas på de bästa! sen efter skolan drog jag Nattis rebecca(en tjej i våran klass) plus kristin hem till kristin hon bytte om sen åkte vi till kista och kolla runt lite sen åkte vi mot annexet där de var modevisning för makeupstore så jävla coolt sminkade alla var plus frisyrerna riktigt grymt, vi var där med alla stylist och frisör klasser plus så fick vi goodiesbags med mascara från makeupstore plus massa annat, krämer ansiktsmasker osv, riktigt nöjd :D
Men nu ska jag sova, en lång dag väntar imorgon, men ska bli sjukt kul! pusss på er!





Plattade mitt hår idag i skolan! plus pälsvästen testa jag i kista de är inte min stil men tyckte denna var riktigt fin!plus mössan haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback