stolt över mig själv, får man vara det?

Hej people! Ligger i sängen dricker te och pluggar lite till en engelska grej. Fattar inte varför jag är så trött hela tiden.. tror nog för att vi börjar gå mot mörkare tider :(
Aja iaf dagen har varit gryyyymt bra, åkte iväg till Alvik imorse, idag fick jag faktiskt tvätta tre kunder shampoonera och så gud vad kul de var.. Känner mig mer säker. sen fick jag räcka folje alltså när nån gör slingor fixar man allt med folje osv. sen fick jag bara göra de vanliga men gud vad jag är stolt över mig själv :D
sluta klockan sex har inte hunnit göra så mkt tagit fram kläder ätit osv. ska sova tidigt idag, lyckades somna vid halv elva igår iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback