söndag och är helt slut efter en tuuung lördag!

 
Tjenatjena, sitter just nu hemma lyssnar på musik, dricker te och målar naglarna. Igår mötte jag veronica vi åt på donken, haha har nog aldrig ätit så här mycket på donken som jag gjort dom senaste dagarna, måste göra något åt de! Aja, YOLO! Iaf vi drog sedan till hässelby och chilla hos nåra killkompisar sen drog vi vidare till Norsborg där vi var med Miguel och alla, de var lokal fest, kom hem vid halv åtta och jag har nog aldrig frysit så mycket som jag gjorde.. Fyyfan säger jag bara. men sov i fyra timmar och flög upp imorse mötte Lydia i stan vi har gjort allt och inget, ätit pratat, skrattat bytte oxå ut mina nya jeans mot ett par nya för att dom gick sönder :( men nu har jag dom igen hoppas inte dom går sönder bara!!
Iaf nu är jag riktigt seg och ska fixa lite inför imorn, sen sooooova♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback