show me, don`t tell me.

hejsan på er! Ligger hemma i sängen och pluggar! Kanske inte de bästa som finns men de är bara köra!
Bra dag i skolan, har varit väldigt hypad, eller aa de kanske jag alltid är men vafan yooolo haha. Drog sedan till mormor och städa och umgicks med henne lite, åt där och bara softa. Sen har jag bara pluggat och ska fortsätta med det. ta  lite pauser då och då.
Min dag har varit bra och så kommer nog kvällen forsätta!
igår klippte kickan mitt hår, eller mina toppar men tog ganska mycket för mitt hår är så jävla slitet men de är nog lika bra, de är ju inte fint o ha långt men halva håret som e slitet, så ska klippa bort de slitna sen börja andvända massa bra produkter och shampoon i mitt hår :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback