My weakness is that i care too much.

Tjenatjena, har vart en soft dag i skolan den flöt på hade frisörlektion som vanligt då vi gick tvätta varandras hår och sedan styla. Jag fick tvätta en tjejs hår, haha hemskt att jag inte minns vad hon heter, haha! Aja de var riktigt kul sen föna jag bara, hon hade så pass kort hår, sen ficka sanam i min klass mitt hår hon platta och hade i lite produkter och så, aaah vill bara köpa massa bra shampoon plus produkter till mitt hår,allt kuktar så jävla gott att jag dör. Iaf efter skolan drog jag till stan mötte Vevve vi gick och kolla i affärer köpte en tröja as fin var den! sen åkte vi till vällinby och kolla där jag köpte mascara, sen drog vi och hämta miguels halsduk som jag glömt där när jag och hon var där på fest. Men iaf sen drog vi hem, har hunnit äta pizza o nu dricker jag te,ska fan somna tidigt idag, är helt svullen i ansiktet på morgonen för att jag är så jävla trött..


Före och efter;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback