my passion.

Godkvväääll, har precis lagt mig i sängen helvete vad de är kallt ute fyyy.. :(
Vill ha sommar kunna vara brun, gå med shorts ååh bara vara ute! ta mig utomlands.
Iaf har vart en bra dag i skolan, hade frisör och de var en kille som kom till skolan och gav massa tips på olika hårprodukter aah måste köpa luktar så jävla gott :D Sluta vid tre lite tidigare men jag vart färdig med mitt arbete, drog till stan med kristin vi åkte till kungsholmen och kolla lite salonger, men ska till en på måndag då jag och kristin kommer praktisera tillsammans, tror att vi får den :D skulle va så bra.
Iaf drog hem sen har vart på kräftskiva hos grannarna och ätit massa, tro mig jag dör för kräftor! sen åkte vi och köpte godis och kom nyss hem är hemma helt forever alone men pallar inte vara ute när de är så kallt så nu ligger jag inbäddad i sängen och ska bara lyssna på musik äta godis och softa med livet!


Mina nya älskade jeans plus ett linne jag fick från min syster som hon typ andvänt en gång!
 
dör för denna låt den kan spelas om och om igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback