Kräftskiva!

Heeeloo, kom nyss hem från min moster har vart där med familjen på kräftskiva super mysigt!
Skrev ingenting igår, iaf var i skolan hade tre timmars frisörlektion fyfan vad kul, vi fick tusen olia borsta saxar osv sen våran docka där vi fick tvätta håret på henne osv, askul, sen fick vi sluta två timmar tidigare för att internet inte funka i skolan så då drog jag hem, sen drog jag till stan med veronica vi var med två killkompisar sen drog vi bara hem, skypa drack te och bara hade kul! vi garva hur mycket som helst, somna runt halv fyra och vakna vid halv ett åt frukost och softa drog hem fixa mig drog till nacka med vevve, jag fick med mig en kofta eller tjocktröja och en vit tubtop och sen igår köpte jag ett vitt naglack!Jag <3shoppa!
Sen drog jag därifrån till moster där morfar och kusinerna, jag år massor med kräfor och helvete vad jag älskar kräftor, jag och linnea tog bilder med hennes kamera hehe! alltid lika kul, sen åt vi godis oo aa massa skit, o nu är jag redo för sängen. godnatt babes!




Bilder från i skolan igår, hade på mig ett par jeans som jag fick från syster min. Älskar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback