Klippt för första gången idag. woho.

Heloooo. är nöjd med den här dagen,förutom att jag verkligen måste hitta praktikplats! Så de är bara för mig att börja ringa runt nu ist! Aja de löser sig väl.
Idag iaf var jag i skolan hade tre timmars frisör och vi klippte våra dockor och jävlar vad kul de var, de här är verkligen min grej, jag älskar de och skulle kunna hålla på med de här dag in och ut! Iaf sen efter de hade vi bara massa lektioner, sen drog jag till stan för jobb, där vi sa upp oss båda två, jag kände att de är alldeles för sent för mig jag var helt slut imorse när jag vakna.. Men iaf vi sa upp oss och nu är de bara leta annat jobb. fast första hand praktikplats. En sak i taget ;)
Men iaf drog hem där ifrån till veronica vi satt och drack te, de var meningen att vi skulle fixa cv men ist fastnade vi båda på facebook med varsin dator haha. Men fick iaf en mall för cv så de ska skrivas de går ju snabbt.
Kom hem för ett tag sen och tagit fram saker inför skolan imorgon kläder osv. Nu ska jag sova. Godnatt!
Mina örhängen köpta på bakluckeloppis.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback