Kämpa för de du vill ha, inte för det du kan få.

Hejsan, ligger i sängen och dricker te ska dricka upp de sen ska jag sova, har varit helt slut idag, fattar inte hur jag kan vara så himla trött när jag ändå inte kommer i säng så sent. Aja dagen i skolan gick bra sluta tidigt som vanligt drog in till stan med nattis, o kolla en praktikplats till henne sen drog vi och sola, ååh så himla skönt!
drog hem sen efter och har suttit med en svenskauppgift och hunnit dushca. Är inte färdig med svenska uppgiften men ska ta hjälp av mami imorgon.
Imorgon är de andra dag på praktiken så vill därför känna mig pigg och glad.
Hoppas ni haft en underbar torsdag, kyss och smek!
 
 
gammal låt men ändå så galet bra, kan spelar om och om igen utan att jag tröttnar. chris är örongodis plus ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback