hungry hearts.

Hellooo igår skrev jag inte, vaknade upp och började fixa mig på en gång. Haha igår vakna jag ungefär klockan sju och ba satte mig upp och försökte tänka om jag skulle fixa mig till skolan men sen kom jag på att de var lördag så jag somna om, haha så jävla underbart!
iaf drog igår till tumba där vi var hos sofias mamma allaihopa vi åt god mat och fira chilesnational dag sen drog jag på fest med brandon med alla hans kompisar, kul att träffa nytt folk somna vid sex hemma hos brandon pappa hämta upp mig åkte förbi farmor en snabbis och hälsa på och nu är jag hemma nerbäddad i sängen ska fixa lite plugg och bara mysa, skönt imorgon är jag ledig aaaahh :D
Igååår.. jag köpte en ny mascara för nåra dagar sen o mitt öga blev helt svullet! så nu kan jag bara kasta den skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback