Home

I`m baaaaack. En frisk och glad tjej :D Äter ju fortfarande peniclin men mår betyyyydligt mycket bättre har faktiskt varit skönt att komma ifrån några dagar. Äta god mat, kolla på massa filmer, plockat svamp har jag oxå gjort, igår var vi på nån jättestor marknad åååh fanns så mycket fina saker, fick med mig en tröja och body lotion och lite smått :D
Kom hem för en timme sen kanske har färgat min syrras hår. Igår hade vi spakväll, fixa naglarna gjorde kickan på mig sen hade vi ansiktsmask och aa bara softa, har haft en mysig kväll bara vilat, nu börjar svullnaden gå ner i ögonen skönt! :)
Ska ta en dusch sen lägga mig i sängen och kolla på film och bara softa, tagga inför en ny vecka!
Nåra enkla bilder bara. Felcia hade med sig sin systemkamera så lär sno lite bilder från henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback