Good things fall apart so better things can fall together.

Tjenatjena, har typ suttit och försökt koppla upp mig till internet men har inte funkat, fattar inte stog att jag var ansluten men gick inte o logga in eller nått fick damp, aja nu funkar de iaf!
Idag har jag vart i skolan bara en vanlig dag med frisörlektion på tre timmar, alltid lika kul :D
sen efter kom veronica till min skola men slutade precis då så vi drog mot stan där vi var med danie och daniel vi åkte typ till alvik där daniel skulle hämta sin lur sen tillbaka men de var trevligt o prata med dom, sen drog jag och veronica o åt och köpte varmchoklad och chokladstång as gott, vi åkte till vällingby för jag skulle hämta en halsduk som jag glömt hos en kille där men när vi kom dit sa han att han inte var hemma så vi vände tillbaka, o kom hem rätt sent, o har testat massa kläder har nämligen skolfoto imorgon haha får lite panik! men de löser sig nog. Men nu ska jag strax sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback