första praktikdagen avklarad :D yeehbuddy

heeeej på er! kom nyss hem efter första dagen på praktiken, de gick super bra och var riktigt kul,man fick stå vädligt väldigt mycket men de är bara vänja sig! Men vi fick lära oss skölja hår jag och Julia gjorde på varandra och tro mig mitt hår luktar som en dröm nu plus så föna vi efter o jag plattade lite :D Sen har dom nån kräm man kan lägga i för folk som har lockigt som jag ska köpa snart luktar as gott plus att jag vill att mina lockar ska bli mer fylligare eller vad man ska säga. Men vi fick sopa bort hår servera kaffe till alla kunder tvätta handukar och stå och kolla på! Men de gick bra, ska ta nått att äta sen plugga lite :)
rightnow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback