Fixat praktikplats och jag är super nöjd!

Hellooo, hemma efter en bra dag! skolan flöt på som vanligt slutade tre och åkte till stan med Kristin vi chilla en stund sen drog vi till Alvik där vi kolla praktikplatsen och dit ska jag på torsdag och praktisera ser fram emot de men är oxå väldigt nervös men de kommer nog bli grymt :D de verkar riktigt seriöst men trevliga männsikor verkar oxå finnas och de är ju de bästa!
Jag och kristin kommer praktisera tillsammans, men dom har två olika salonger typ tio min ifrån varandra så på torsdag ska jag vara på än och hon på den andra! Men de funkar :)
Kom hem vid sju typ har inte hänt mycket ska dricka te nu och softa bara!


skitdåliga bilder men iaf, hade på mig en kofta jag fick av min syster som hon beställde från hm men hon gav den till mig ist haha ibland har jag tur jag ääääälskar den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback