Plugga hatar de.

Tjääna, kom precis hem. Helt sjukt har världens träningsverk från i fredags, då dom tejpade ihop mig i skolan och jag var envis med att jag skulle hoppa hela vägen till bussen,lyckades halva vägen, o nu kan jag inte skratta eller gå.
Iaf igår drog jag mig till stan jag och Veronica drog till cafe 60 drack varm choklad med grädde helt klart bästa.
Sen drog vi och mötte miguel och nåra till vi drog på fest i bromma kanske inte bästa festen, men somsagt de blir vad man gör de till, slutade med att vi softa på donken, åkte sedan hem till veronicas pappa och sov där, nu är jag hemma och hade tänkt att plugga, vilket jag inte gjort på hur länge som helst, ska läsa och göra en engelskauppgigt hade även tänkt städa i min garderob och fixa lite :) De är de söndagar är till för right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback