mysheeeelg

Kändes som att de var tusen år sedan jag bloggade haha.
senast var i onsdags sen i torsdags hade vi praktik jag och Melinda vi fick tvätta varandras hår osv, sen gjorde vi de vanliga :) Kul är de! Sen drog vi till Melindas pappa och åt middag och fira henne lite sen drog vi till hennes mamma jag sov där igen, i fredags rulla dagen på i skolan vi hade långhårsprov hade inte planerat så bra men resutlatet blev ändå bra och jag blev nöjd. Efter skolan drog och och melinda till stan kolla runt i affärer fick med mig ett as snyggt skärp, ett naglack och ett par örhängen. Sen på kvällen så var vi på cafe 60 och softa drack varm choklad och bara mös sen drog vi till Melinda med två av hennes killkompisar vi låg och kolla på film och snacka somna runt fem typ. Igår var jag Melinda och Jenny i farsta och gick runt och kolla sen drog jag hem med syster på kvällen var jag bara hemma var helt död. Idag har jag varit på babyshower för min faster. kom dit vid tre och fixade allt, dukade, blåste balloner osv, sen kom alla runt halv sex och vi åt som bara den. KOmmer bomba massor meed bilder från alla dagar nu, alla är från insta :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback