Min dag har varit underbar <3

Heloooo! ah min dag  börjar rulla mot sitt slut, jag har haft en helt underbar dag! Kom till skolan imorse jag Ida,kristin och Melinda vi åt frukost och dom hade fixat en tårta åhh så underbara!! Blev hur glad som helst, vi satt där ett tag, plus så hade dom hält salt i min oboy och på ena mina macka, haha kanske inte var de bästa! Sen fick jag vatten på mig i matsalen oxå haha :D Men åh vad jag älskar er ni är underbara.
ni gjorde min dag!
iaf efter skolan drog jag till pappa med min syster vi umgicks där min farmor min kusin min faster och alla var där vi åt tacos och ba mös. Jag fick en väska av mamma imorse och skorna jag köpte igår kan man säga att jag oxå fick, sen av pappa fick jag iphone 42 sen fick jag shampoo balsam och olja till mitt hår av min faster massa pengar ååh är super nöjd med denna dag :D
Ska strax hoppa i säng godnatt babeeees!

Kommentarer
Postat av: Anonym

iphone 42 !? :O OMG I WANNNNNNT IPHONE 42 BROOOOOR <3

Svar: hahaha
Evelinn

2012-11-08 @ 21:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback