Kläder <3

Tjäna amigos och amigas!
Sitter här och ruttnar är så fucking hungrig, det ända jag ätit idag är risifrutti banan och äpple och sen lite pomesfrites. Somsagt drog till praktiken var där till två då jag var tvungen att dra på möte, utvecklingsamtal i skolan eftersom jag nu är 18 fick jag gå själv oxå. Vi snacka lite om skolan osv. Gick bra! Drog sedan där ifrån vid halv fyra då jag och syster drog till nacka, jag fick  med mig en kofta eller vad de är, sen ett linne och ett par jeans aaah :D Älskar kläder!
KOm hem för en stund sen, ska strax äta sen ska jag hoppa in i duschen och testa nya shampoot och balsamet jag fick av min faster igår, det luktar ju så jävla gott oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback