heeeelg!

Helllooo. sitter hemma med lite gäster släkten är här vi har ätit och umgåtts! Dom har varit här sedan tre så mysigt!
Igår iaf rullade dagen på i skolan sluta vid fyra då jag Kristin och Felshia drog till stan vi åt i kungshallen drog sedan med felshia till skarpnäck vi chillade hos nåra killkompisar och vi hade askul kaosa totalt :D Haha yolo!
Iaf kom i säng vid sex imorse hemma hos Felshia har annars varit hemma och fått ännu mer presenter. En parfym, en tavla, pengar,presentkort på kicks en partyväska osv. Är super nöjd!!
Kvällen lutar mot fest, men jag hör nog av mig imorgon! Puss och ha de bääääst :D
 

Nytt linne och nya jeans :D
 
 
Min nya tavla aaah så fin :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback