fredag och lördag'!

Tjäna sitter hemma nu fixad och klar och dricker julmust och dunkar musik! Omg vad jag älskar julmust asså helt sjukt :)
Iaf igår så åkte jag och Melinda till skolan vi åt frukost där sen hade vi frisör lektion vi gjorde slingor på våran docka så himla kul var de faktiskt :D
Sen flöt dagen på i skolan haha alla tejpade ihop mina ben tro mig jag kunde inte gå men de var så jävla kul fick hoppa halva vägen till busshållsplatsen sen bar alla upp mig och körde mig med en kundvagn hahah asså ååh vad jag älskar våran skola!! Iaf jag och Melinda åkte hem till henne o softa åt osv, sen drog vi på fest med Enzo de var helt okej faktiskt men jag var så jävla trött.. Men iaf nu ska jag snart mot stan med veronica vi ska till cafe 60 sen får vi se vad som händer!
Höööres
Tre bilder från igår. Sista bilden är de jag melinda och enzo på. plus jag hade min nya tröja igåååår dör för den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback