annan praktikplats, yeahbuddy

Tjäääna. Kom nyss hem till Melinda. Skulle skrivit igår men pallade inte. iaf vi åt i stan sen köpte jag ett par örhängen och eyeliner. Sen var vi bara hemma. Jag skulle ladda upp en bild på insta igår men så av en andlening så ba loggades jag ut och kunde inte komma in igen, fick panik asså :O de var bara för mig att göra en ny, Evvesz heter jag där nu ;)
Iaf idag har jag och Melinda praktiserat jag sa upp mig från den andra, vet inte men kändes inte bra att vara där, men iaf den vi är på nu ligger i söder, vi hade jättekul vi fick fixa varandras hår, köpa grejer ditt, osv :) sen fick vi oxå måla varandras naglar. De var kul, vi sluta vid sex ska strax äta :) Jag sover här inatt :D
Man kan nästan se mina örhängen höhö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback