The best feeling comes when you realize you`re happy without the people you thought you needed the most.

Hej på er mina sköna! Fryser och har ont i huvudet och gillar inte den här fredagen, ingenting finns att göra, känner mig ensam, typ inga vänner, ser inte fram emot ett skit! Åhh vill bara haaaa masssa nya vänner!
Jaja, dagen i skolan har vart bra faktiskt, sluta två gick från brunn och sutttit och kollat på mtv och ba softat mami kom hem med chips och godis t mig och ikväll ska vi äta pizza, myspys, ska kolla på bb, och ladda ner lite bra filmer! Tips?
På måndag blire tillbaka till träningen igen! nu skaskaskaska jag bara träna . slut!

Paul frank tröjan köpte papa och sofia till mig nu i vintras när dom var i barcelona, första gången jag andänvder den, älskar den, rätt enkel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback