Starships!

Hejhejhej mina fina, har precis suttit och kollat på big brother avsnittet från igår eftersom att vi inte har den kanalen :( Haha shit börjar bli roligt nu faktiskt på bb, hehe :) Idag har jag haft en mysig dag med mamsen, vi åkte till Nacka ist, satt och mös med min moster och mamma och åt lunch kina buffe, bäääästa!
Sen gick jag och mamma runt och kolla massa affärer, jag fick med mig mina favvo jeans som jag velat ha i ett par år nu, dom gröna finns tyvär inte :( Sååå ledsen, men hoppas på att dom kommer in igen..
Då ska jag kriga!
köpte oxå tre par trosor strumpor och mascara, sen köpte vi glass och bara softa, kom hem vid halv fem eller nått sånt, jag och mamma gick hem från brunn skönt!
ska äta nu sen bblir det filmys med mamma och syster hööörs!

Nicki minaj roooockar så grym låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback