Mysig helg och lite spya på det!

hejsan på er! Kom hem typ för ett tag sen, har hunnit bädda rent och städa lite i rummet. har haft en rätt mysig helg! Var ju hos pappa i fredags var barnvakt till Liam sen senare kom Joshuas lillasyster victoria vi hade myspyyys! somnade efter bb brevid min Liam, sen igår kom jag hem dagen var helt fuckad på dagen var så jävla trött och ville bara sova kände mig sjuk men drog till min moster jag mamma och syster vi åt middag satt och kolla på twilligt sen spydde Elvis stackarn :( Somnade brevid Linnea vid tolv sen idag kollade vi på sista filmen breaking down och då spydde melwin,  hoppas verkligen inte at tjag blir magsjuk det är det värsta som finns, jag är så rädd för att spy tro mig !
men slut snackat om det, ska nog lägga mig och läsa en stund måste fan läsa ut asyl men vill ändå börja på en ny bok som jag vill låna av min moster.. Men får se :)

Vi lekte lite med kameran, bilder från i fredags haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback