Make them wonder why you're still smiling

Godmorgon, vakna typ vid nio ganska tidigt, men gick och la mig vid halv elva igår, tro mig var så jäääävla trött.. Haha fattar inte varför man är så trött på fredagar!
Jaja hade en mysigdag igår, var i skolan först, börjar gå riktigt bra nu, sluta två åkte med Paulina och Julia till stan vi bara chillade, kolla runt, fyyy vad mycket fina kläder det finns, blir helt craaazy! Snart ska jag fan börja jobba! Inann den 18 mars ska jag gå till ett cafe och lämna en lapp om  mig själv nästan som en cv hoppas att jag får jobbet!
Iaf vi var hemma igår jag Julia och Paulina vi gjorde tacos till middag sen bara satt och mös snacka om allt åt chips och dipp och ba softa, mysigt!
Idag har jag inget planerat får se vart dagen tar mig har iaf kollat på bb och ska nog ligga kvar här ett tag till!


bilder från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback