Kaos dag!! fuck den här dagen!

Hejsan på er! fyfan vilken dag det har varit började med att jag vakna imorse eller inatt klockan tre och kunde inte somna om sen somna jag om gick t skolan har mått dåligt hela dagen mådde först illa känns som att jag inbillar mig att jag ska kräkas, men jag är så jävla rädd..
Men kändes som att jag hade feber och allt i skolan tills jag kom hem till Nathalie vi spela tv spel bazz skitkul tog ipren och nu är jag pigg! Håller mig instängd i rummet för nu är mamma magsjuk så sitter här med stängd dörr och har tagit sån här spritkräm på händerna!
Annars så har dagen vart helt okej!Hoppas på en bättre imorgon och att alla blir friska här!

hann ej ta bild imorse men dagen facelook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback