Jersey shore och bb, bääästa!

Shooo! Dagen var kaos imorse, sminkade om mig massa gånger sen vart det helt stressigt hann inte äta frukost mitt hår var helt kaos. Trodde hela dagen skulle vara kasoad för det men nej. Gick till bussen så tur att det var soligt ute det gjorde allt på topp. Kom t skolan hade två lektioner matte och engelska sen följde båda nathalie med mig och sola blev en kvart sen gick jag och Nattis hem till henne och chilla på hennes ballkong satt ute i solen och ba snacka och lyssna på musik bästa! Sen gick jag hem från brunn har inte hänt mycket ska plugga engelska sen blir det bb, wiiiie har längtat, haha först var det jersey shore nu bb, nej men jersey shore kan jag inte kolla på måste vänta tills den säsongen jag är på har kommit på mtv och det är snart! :)



Plus mina låga blåa converse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback