I'd rather let you hurt me with the truth then kill me with your lies.

hej på er! jag är helt galet trött så jag ba dööör.
igår blogga jag inte, skulle gjort det i skolan men hann inte, hade bara en lektion igår innan det hade jag utvecklingsamtal, det gick faktiskt riktigt bra, fick höra att jag är på rätt väg osv så det kändes bra, måste oxå börja plugga en halv timme varje dag haha, det klarar jag enkelt!
Men iaf vi slutade tidigt igår och idag för att det har vart samtalsdagar, men igår iaf, drog jag hem till Nattis med henne vi satt bara där kolla på bb och chilla sen drog jag till pappa med min syster sen senare på kvällen kom hela släkten och firade Sofia som fyllde 40 år igår :) Vi åt massa gott och ba umgicks, alltid lika mysigt, kom i säng efter bb igår. vakna vanlig tid halv sju till och med lite senare och fattar inte varför jag är så jävla trött..
Men iaf sluta tidigt idag med så jag drog då med Nathalie till nacka forum och kolla runt hitta ett par jeans som jag vill ha men har inte pengar nu och närjag väl vi ha dom kommer dom vara slut eller så kommer jag ha ångrat mig, haha men vi får hoppas på det bästa, men kom nyss hem sitter och dricker te och ska chilla en stund sen ska jag plugga en halv timme!

Bild igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback