I don't care what you think about me, i dont think about you at all.

Åhh det har vart sån super bra dag idag, är så glad!
Var hela dagen i skolan sen drog jag nattis och nathalie och saqar en kille i min klass och hans kusin t stan vi gick runt åt snacka och hade kul!
Sen skulle vi vidare men vi valde att åka hem ist, nu sitter jag här inne på facebook chattar med Lydia så underbar tjej♥
ska kolla på bb lite senare men nu ska jag pluggaaaa! Pusspusspuss
Juste igår i stan köpte jag ny e liner, o idag köpte jag svarta hängslen ååh skitballa!

Mina nya älskade gröna byxor, tro mig är käääär i dom! Smart som jag är spiller jag olja på dom yeah duktig tjej! men mamma har lagt nått medel så det går ju bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback